Atölyelerimiz

Sanat Atölyesi

Sanat atölyemizdeki amaç çocukların yaratıcılıklarını desteklemek, estetik değerler ve sanatsal duyarlılık kazanmalarını sağlamaktır.

Ebru, seramik, kil, tuval çalışmaları gibi çalışmalar yapılmaktadır.

Atölye çalışmalarıyla yaratıcılığı geliştirme, farklı, yeni malzemelerle düşünme ve düşünceyi görselleştirme egzersizleri yapılmaktadır.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Fen ve Bilim Atölyesi

FEN VE DOĞA, BİLİM ATÖLYESİ çocuklara kendi gözlem ve deneyimleri ile araştırma ve keşfetme imkânı sağlayan özel bir atölyedir.

Fen-doğa programı, dokun, dene ve öğren ilkeleriyle çocuklarımızın yaşayarak ve keşfederek öğrenmelerini hedefler.

Küçük yaştan itibaren çocuklarımıza doğa sevgisini aşılamak, kendi sebzelerini yetiştirmek, küçük canlıları, kuşları gözlemlemek için doğa çalışmalarının işleyişi çok önemlidir.

Kuşların kışın beslenmeleri için kuş evleri hazırlıyoruz. Ekolojik sistemi tanıyor ve bizim için ne kadar önemli olduğunu öğreniyoruz.

Parmak izlerimiz aynı mı? Derimiz bizi Nasıl korur? Yağmur yağdırabilir miyiz? Hangisi daha sıcak? Tırtıl Nasıl kelebek oldu? Çiçeğimiz Nasıl renklendi? Gibi daha pek çok sorunun cevabını bilim ve doğa atölyesinde öğreniyoruz.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Müzik Atölyesi

Müzik atölyelerimiz, çocuğun sesleri ve sesleri çıkaran unsurları tanımasını, sesin müziğe nasıl dönüştüğünü fark etmesini, ritim ve işitsel algı becerilerinin desteklenerek müziğe karşı ilgisini artırmayı amaçlar.

Şarkı söylemenin yanı sıra ses dinleme ve ayırt etme, ritim çalışmaları, müzikli öykü, yaratıcı hareket ve dans gibi etkinlikler müzik etkinlikleri içerisinde yer almaktadır.

Bütün bu etkinlikler çocuklar için belirlenen hedeflere, müzik eğitimi yoluyla farklı bir yoldan ulaşma imkanı sağlamaktadır.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Drama Atölyesi

Drama atölyemiz çocuklar üzerinde kişilik ve benlik algısını geliştiren, empati kurma becerilerine yardımcı olan, hayal gücü gelişimine, öz güven gelişimine, duygu ve düşünce becerisine yardımcı olan atölyelerimizdendir.

Doğaçlama, role girme, oyun, dramatizasyon gibi teknikler kullanılır.

Drama eğitimi öğrencilerin sosyal gelişimlerini destekler.

Sözel ve bedensel ifade iletişim kurabilme, anlama-dinleme kavrama ve sorun çözme becerileri kazandırır.

Çocukların hem yaratıcılıklarına hem de düşünsel ve fiziksel gelişimine katkı sağlar.

Drama ile öğrencilerimizin farklı platformlarda kendilerini ifade etmelerini ve öz güvenlerinin gelişmesini amaçlıyoruz.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Mutfak Atölyesi

Mutfak atölyesi çalışmalarımız çocukların kendi yetenek ve zevklerini keşfetmelerini sağlarken aynı zamanda sağlıklı beslenme konusunda da bilinçlendirir ve böylece hazır gıdalardan kendi istekleri ile uzaklaşmalarına yardımcı olur.

Bu atölye sayesinde el becerilerimiz gelişirken mutfak araç ve gereçlerini de doğru kullanmayı öğreniriz.

Turşu nasıl kurulur, krema nasıl yapılır, fırında kaç dakikada kurabiye pişer gibi bilgileri öğrenirken hem de mutfak önlüklerimizle birer küçük şef oluruz.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Montessori Atölyesi

Montessori atölyelerimiz çocuğun kendi yaşam planını inşasında onun hassas olduğu döneme uygun hazırlanmış çevreyi sunar.

Her çocuğun kendisinin karar verdiği alanda, bireysel öğrenme hızında, dilediği kadar çalışma imkânı bulduğu bu atölyelerde çocuğun meraklı, ilgili ve çalışkan olduğu ilkesi ile hareket edilir.

Montessori eğitimi, çocuk merkezli olması, kullanılan materyallerinin özellikleri ve eğitim anlayışı ile çocuğun gelişimini desteklemektedir.

Maria Montessori tarafından geliştirilen bu eğitim yaklaşımında çocuklar gerçek materyallerle birebir çalışmakta ve bu materyaller çocukların gelişim alanlarını desteklemektedir.

Eğitim modelindeki temel amaç; çocuğu henüz erken çocukluk döneminden itibaren, anaokulu çağında öğrenmeyi öğretebilmek ve hayat boyunca ihtiyaç duyabilecekleri becerileri kazanabilmeleri ve yaratıcı olabilmeleri için daha özgür bir alan yaratmaktır.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Reggio Emilia Atölyesi

Reggio Emilia atölyemizde, önemli olan ders konusu veya herhangi bir beceri değildir.

Önemli olan çocuğun kendisidir. Öğretmenler, eğitim bilimcilerle iş birliği yaparak çocukların yaş ve gelişim seviyelerine, meraklarına, ihtiyaçlarına ve ilgilerine uygun çalışma konuları hazırlar.

Çocuklar, derinlemesine projeler geliştirir. Bu projeler kısa süreli ve uzun süreli olabilir.

Bahsettiğimiz projeler çocukların ilgilerine ve meraklarına göre gelişir. Çünkü öğretmenler hazırlıklarını buna göre yapar.

Çocukların ilgilerini ve ihtiyaçlarını karşılayan bu projeler sayesinde, çocuklar projelerini yaparken oldukça mutludur.

Çocuklar, ezberden ya da öğretmenler tarafından öğretilen konulardan ziyade kendi ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda gelişen projeler üzerinde aktif olarak etkinlikler yapar.

Atölye Sınıflarımız

Atölyelerimiz

Akıl Oyunları ve Logo Atölyesi

Akıl oyunları atölyesi, çocuklarımızın mevcut potansiyellerini görmek ,gelişime açık bu potansiyellerini geliştirmek, sorunlara özgün çözüm yolları bulabilecek düşünme becerileri kazandırmak, düşünmenin boyutlarını öğretmek ve çeşitlendirmek bu atölyenin temel amacıdır.

Akıl ve Zeka atölyesi düşünceyi sistematize eden bir uygulamalı eğitim faaliyetidir.

Bu atölyede çocuklarımızın stratejik düşünme, mantık yürütme, problem çözme, uzamsal algı becerilerine katkı sağlamakta, bu beceriler ile bileşenleri doğru ilişkilendirebilmek ve sonuca ulaşabilmek için günlük faaliyetlerinin her adımında kullanabilecekleri bir bakış açısı kazandırılmaktadır.

Bilgiyi, Düşünceyi ve hayali özgün bir şekilde üretmek ,organize etmek ve geliştirmek bu atölyenin temel kazanımıdır.